reklama

Zelenšia už nebude!

Nie je načo čakať, nie je nad čím rozmýšľať. Všetko je jasné a je len a len na vás, ako s tým naložíte.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

 Je to takmer za mnou. Moja prvá predvolebná kampaň sa blíži ku koncu a ja mám zmiešané pocity. Myslel som si síce, že to bude náročné a nie každý privíta nového kandidáta s otvorenou náručou, ale ani som netušil, že to nakoniec bude taká skvelá a dobrodružná cesta. Som živý a zdravý, neubudlo zo mňa a dokonca mám omnoho viac energie, ako som mal na začiatku. Až teraz som totiž pochopil, ako veľmi je potrebné ísť za tou zmenou a snažiť sa naplno presadiť to, čo som si zaumienil.

 Každý začína od nuly a ani u mňa to nebolo inak. Kým nevstanete od stola a nevyberiete sa medzi ľudí so svojimi víziami, nikdy nezistíte, či máte správne nápady. Dnes viem jednoznačne povedať, že som sa nemýlil a tí, pre ktorých chcem naplno pracovať, to vidia rovnako.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Áno, mladým v našom regióne naozaj vadí, že musia cestovať do susedných krajov za prácou.
- A preto je najlepšia voľba začať od najslabších regiónov vytvorením regionálnych ekonomických zón.
Áno, mladým ľuďom je jasné, že im štát hádže polená pod nohy pri komunikácii s úradmi.
- A preto je najlepšia voľba bojovať za jeden jediný funkčný úrad a celú administratívou na internete.
Áno, mladí ľudia sa obracajú na každú stranu, keď si chcú založiť rodinu a vychovať deti.
- A preto je najlepšia voľba venovať im pozornosť vo forme daňových úľav a rodičovských príspevkov.

 Za tieto veci idem do boja s byrokraciou a zabetónovanou štátnou správou. Cítim obrovskú zodpovednosť a príval endorfínov. Milujem výzvy a som odhodlaný dať do toho všetko. Pre ten pocit, že budúcnosť môže vyzerať inak. Že budú mladí ľudia s nadšením zakladať rodiny, nebudú vymýšľať, kto pôjde na materskú a či treba vybaviť extra brigádu. Že najväčšou otázkou nebude, či vôbec ísť podnikať, ale či je to to pravé orechové.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

 Trikrát áno za lepší vzduch pre mladých je tá najlepšia voľba. Číslo už poznáte, dátum je jasný tiež. A v sobotu naskočí zelená!

Lukáš Paľko

Lukáš Paľko

Bloger 
  • Počet článkov:  4
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Volám sa Lukáš Paľko. Kandidujem do NR SR v nasledujúcich parlamentných voľbách. V mojich blogoch by som sa s vami rád podelil o moje pocity a postrehy zo súčasnej situácie v mojom domove a na Slovensku a dozviete sa aj čo ma motivuje k tomu, aby som kandidoval. Zoznam autorových rubrík:  NezaradenéSúkromné

Prémioví blogeri

Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu